yay you say it...

tjeeeeenare bloggen, varit hemma hos momii hela dagen ringt skutan, bussnies you know! Har ätit spagetti och ko hjärna, näää skoja bara x) Ätit spagetti och köttfärssås. Om 47 min ska jag äta, jag är faktigst hungrig c:
Har suttit nu i ca en halv timma och tagit massa ego bilder hehe, ni vill inte se dom! eller?

gillar ni läsare när jag flummar i inläggen som i detta , ni får välja mellan två alternativ :)

1. Rubrik: Staable i my heart ♥ Text: Heeejduuu c: var nyss i stallet och red briiisken fiskeeen :D

2. Rubrik: Stallet ♥ Text: Hejsan alla läsare! Idag var jag i stallet, kom nyss hem red brisk .

3. SHOOOO BLOGGEN, VAD HÄNDER JAAAAAAAAU? JAAA DU BROOOSHAAAAAAAAAAN. (sajk)

Hehe, ingen kommer välja 3an satt 8)


Kommentarer
Postat av: JuliaKeeeetolainen :)

2.an :)

2011-05-12 @ 20:10:18
URL: http://zefyrsjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0