Stall

Åkte till stallet idag vid 16.00 med juliak, wilma och sofia var dära! Kära klasskompisar. Såg bästaste lollo dära som jag inte sett på en månad! Gick in i stallet, hälsade på kemir och brisk. Kollade på när hanneles grupp hade galopparbete, och lite sådära. Stackars frida ramla, hoppas det gick bra!

Sen gick vi in, snackade med pernilla lite om familjehelgen, och om jag har pengar ska jag starta 70cm på brisk! Kuligt va? Efter 1timma kom mormor och hämtade mej och julia igen, så nu är jag hemma har ätit och gjort läxan.


tänk när du åker, omg jag kommer sakna dej som in i helvete <3

Kommentarer
Postat av: e

Finaste Brisk <3

2011-05-06 @ 21:47:25
URL: http://ryyttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0