Pigg.se <3

Idag så gick jag till klockarleden & då kom Sanna efter ungefär 5-10 min? Åkte til skutan & hjälpte till med allting, där träffade jag Ebba, Michelle, Jossan & Emma.Vi tog in hästarna vid halv tio & jag började fixa Brisk, vi var klara vid ungefär fyra min i tio & vi började med att skritta fram på långa tyglar. När vi kom fram till en äng så kortade vi upp tyglarna & travade. Brisk var en pigg heeeest. Vi galopperade 2 sträckor och sedan travade vi runt lite, hittade nya ängar+stigar. Sen kom vi på en skit bra galoppstig och gjorde halt, sen galopperade vi och brisk ökade hela tiden. Vi saktade av ner till skritt men han ville bara fortsätta, vi var framme efter en halvtimma för en halvtimma hade gått redan, fixade Brisk & tog senare ut honom. Emmas mamma kom & hämta oss & för ungefär 1-2 timmar sen kom vi hem!

Idag ska jag & JuliaK sova över hos Michelle med Ebba, det kommer bli bäst! Och imorgon ska vi åka till tornberga, ;)


Jag älskar dej beestavän :) <3

Bloggar hos Michelle sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0