imnir <3 <3 <3

Åkte till tornberga med ebba,michelle och juliak. När vi var framme vid stallet stod hästarna inne, så vi gav dom lite hö. Bytte om och så fick hästarna äta i ca 30-40min. Vi borstade dom, sadlade och tränsade. Sen satt vi upp och red till en äng. Vi skrittade och töltade\travade dit. Sen töltade jag över ängen, och så skrittade vi på massa asfaltsvägar i villområden. Sen kom vi in mot stav, och så var det värsta galoppsträckan dära så jag och julia galopperade breved varandra, men imnir stack från henne. Haha, pigg.se. Sen sprang han om skrama och freyr och nästan saga fast vi saktade av då. Sen travade vi till lillhästen som var ca 4m därifrån. Vi tog av sadlarna dära och fikade. Sen hoppade alla vi upp på våra hästar och red barbacka i alla gångarter. Vi tog på sadlarna och red till en jätte stor äng, där galopperade alla breved varandra men saga och imnir tävlade hihi, (michelle och jag). Sen red vi hemåt, på asfalt igen och på en äng där vi galopperade och hoppade över ett dike. Sen red vi på en grusväg mot stallet där saga och freyr börjar galoppera och då börjar ofc imnir och skrama oxå det haha! Sen red vi till vattnet, och så badade vi med hästarna. Sen gick vi tillbaks med dom och fixade dom, vid fem åkte vi hem och nu ska jag inte blogga mer för att jag inte orkar just nu :)


*bildlöst inlägg*

Kommentarer
Postat av: Julia

du är bäst jossan <3

2011-05-09 @ 15:31:41
URL: http://livetsomponnytjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0