bestfriend

Sitter hemma hos julia och misstolkar ulriks låtar heheh, men vi ska snart om ca 10 min gå ut till parkeringen och sen åker vi till skutan, ska hälsa på finaste sen ska jag och julia göra en sak. Som är hemligt? Nä men jag vet faktigst inte om jag får säga :( Eller nu sa julia att jag fick så då säger jag väl då, att vi ska åka och lämmna lilla mellory på sommarbete, och jag ska fota sommarbilder på dom :) Så jauu, hinner inte blogga just nu för nu ska vi göra någånting haha, vet inte. Jag har kul.

Men hejdå ;) <3


you are my bestfriend ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

pussiiilussi :)


OSERIÖÖÖST BRRROOOODEEEERR FRÅÅN MIN ANDRAAA MOOODEEEER !!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0