Uteritt!

Godkväll.
Var i stallet idag och tog hand om alla hästar,fåren och kaninerna och katten. Sen flummade vi hela dagen jag,angelina,juliak,rebecka och western. Vid klockan fyra så red alla vi ut med våran ridlärare sanna i skogen. Juliak-Hilda , Rebecka-Brisk , Jag-Zefyr , Juliaw-Lydia och Angelina-Goliat. Vi travade lite och zefyr var skitpigg! Ahhahah , kände mej som en nybörjare för han var riktigt pigg ute i skogen, okej nu karnske vissa av er kommer ba ' eh nej han är ju jätte seg när man rider ut'' och så vidare.Men idag var han ganska mycket pigg.
Sen red vi hem igen och fixade han sen började jag och juliak och angelina fixa allt i stallet , fodra,mocka,sopa och så vidare. Men nu ska jag kolla på solsidan så vi höörs !
/Jossan

foto by emma abrahamsson ! Sorry emma men jag tar bort om du vill ,♥ men juliak hade den(y)


Kommentarer
Postat av: Julia

Måste du skriva 'Western'? -.- kalla mig Julia eller juliaw..

2011-03-28 @ 08:09:20
URL: http://dressyrmuppets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0