Stallet och glassfabriken med resturang :D !

Hej !
Åkte ju ner till stallet idag och det var riktigt kul . Vi gick först in i värmestugan och var lite med hannele och sedan gick jag ,juliaw och juliak ner till volten och släppte ut hilda och fandango så dom kunde springa själva upp till stallet istället för att leda dom.Vi gick upp till stallet och började borsta\vistera alla hästar.Sen skulle juliaw och juliak ha hjälpledargrupp men jag och hannele städa ut hela kaninburen och sedan vid sex tiden kom juliaks mamma och hämtade upp mej och juliak. Sen åkte vi till en resturang som heter pizza-hut och åt pizza dära , Riktigt god mat ! Sen fanns det en glassfabrik dära och man fick ta hur mycket glass man ville med strössel och olika såser . Tog mjukglass med vanilj och chokladsås och en frosteu pizza som var riktigt god och mättande ! Sen åkte vi hem och dom släppte av mej vid mitt hus och nu sitter jag här hemma och ska snart hoppa in i duschen !
Tack bästaste juliaketolainen och din familj att jag fick följa med och äta ♥
¨
Juliaw och hilda , jag och fandango :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0