Ridlektionen gick bäst!

Hejsan alla !
Var ju i stallet och red idag med min ridgrupp och fick rida sindarve brisk ! Vi värmde upp först i skritt och sen kortade tyglarna. Körde lite ökad skritt och minskad skritt sen tränade vi lite på halter och serpentinbågar :D Och efter en stund då brisk blivit lite mjuk i munnen då jag ställde och böjde så körde vi tempoväxlingar i olika trav gånger och lite sånt . Sen skrittade vi av och red upp till stallet . Där stod lollo(personal) och släppte ut andra hästar. Så sa jag till min grupp att jag bokar brisk och den som bokar han är inte min vän(a) Så sa lollo : NEJ JAG SKA RIDA HAN , och så började alla asgarva haha ! Så sa jag sen till henne att jag och brisk ska ut i terrängen imorgon och hoppa 1,20 och hon ba lycka till !
Eftersom brisk är en liten fjording :D ! Sen hoppade jag av han och gick in i stallet , fixade han och släppte ut han .
Sen gick vi in i värmestugan och bokade hästar , så ska rida brisk imorgon en timma :) Ska fråga sanna om jag och amanda och juliak får rida barbacka eller ut i skogen !

Kan ju bjuda på 2 bilder från lektionen idag :)

copyright by Emma Abrahamsson

copyright by Emma Abrahamsson

\Jossan


Kommentarer
Postat av: Emilie :)

Visa mera bilder från ridlektionen :D

2011-03-25 @ 22:21:46
URL: http://dressyrmuppets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0