Presentation av Jossan Grönholm !

Hej !
Mitt namn är Jossan Grönholm och är 12 år . Jag kommer driva denna hästblogg\vardagsblogg ensam då jag tröttnat på att blogga med andra . Men denna blogg kommer ha mycket uppdatering då jag kommer skriva mycket om mitt liv , tankar och åsikter . Mitt liv består mest av hästar , hästar och ännu mer hästar ! Jag rider på skutans gård på fredagar och rider helt klart i bästa gruppen . För i min ridgrupp är vi som en familj och värsta flummungarna vi är ! Haha . Men jag ska snart över till egenhäst\foderhäst . En Shettlandsponny vid namn Kemir e:Gulle u: Assocoretta äger hela mitt hjärta . Vi två är bästavänner och vi har sjukt många gemensamheter exempel båda är matvrak , är lata , hatar att springa och mycket mera ! Men som sagt kommer denna blogg ha mycket bra uppdatering och självklart hiss&diss , hot or not m.m ! :D
Lite bilder ?


När jag red en fjording som heter fandango :)

kemir ♥

fula mej ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0