Hemma och snart dra till stallet :)

Hej !
Nu är jag hemma , efter skolan gick jag och mina kära klasskompisar till bibloteket och satt där och snackade . Körde kurragömma , bra ställe att köra på ... Eller inte. Men sen efter ca 30-40 minuter så gick vi ner till fritids gården och hade dans . Älskar att dansa om ni inte visste det . Sen gick jag hem och drack minst 3-4 glas vatten och duschade . Riktigt svettig, ieeu ;o ! Men ska vara på datan lite och om 40 minuter åker jag till stallet och ska rida halv sex till kvart över sex . Undrar vad vi ska göra på lektionen idag, hoppas någåt nytt och lite galopp karnske :D ? Hoppas riktigt mycket på fandango då jag ska tävla han och han är ganska mysig att rida. Ska äta lite där tror jag .. en apelsin eller någåt då jag inte är så himmla hungrig :(

någån som vill sova hemma hos mej idag :D ? Vi kan hyrafilm , köpa godis och äta vofflor med sylt+grädde+glass!
\Jossan

bild som visast förut . Men där red jag fandango en gång så ni vet vem det är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0