godmorgon!

Godmorgon alla som läser denna blogg !
Jag vaknade för ca 40 minuter sedan och har bara klätt på mej och håller på att äta frukost , sedan har jag varit på datan hela tiden, Lat jag är ! Men iallafall ska jag sminka mej och köra lite tidinställda inlägg snart för er som är sjuka :)
Min dag ser ganska planerad ut idag . Först har jag skola sen åker jag karnske till haninge centrum med någån och handlar lite kläder . Sedan är det ridning och det är ganska bra underlag så jag tror vi får galoppera :D Sen ska ebba typ sova hemma hos mej och vi ska äta vofflor och hamburgare . Men en person sa till mej att hon inte kunde typ ... Så får väl fråga henne . 
Men ska göra lite saker nu hihi puss ♥ 
\Jossan
 ¨'
hilda & fandango .
copyright på alla bilder och texter som visas i denna blogg ! Fråga först .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0