åka ner till stallet ..

Hej !
Ska snart om ca 30 min gå hem till juliawester och sen ska hennes pappa skjusa mej , juliaw och juliak till skutan . Dom ska ha hjälpledar grupp och juliaw är ridlärare där , så tänkte att jag följer med och hälsar på kemir ! Och tar med mej min syslöjdsläxa dit och syr lite . Fotar lite dära oxå tror jag med min mobilkamera , bilderna kommer upp på bloggen om dom inte blir dåligt fotade . Nu ska jag logga ut från datan och fixa mej lite och sedan gå till ica och köpa mat . Sen drar jag till julia !
bloggar karnske dära !
\Jossan

här är min kära vän juliawester :)


Kommentarer
Postat av: Julia W

jävlar vad ful jag e ;o

2011-03-24 @ 19:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0