07.50 - 18.00 ....

Godmorgon !
Idag ska jag åka med sanna (min ridlärare) till skutan , och vi ska vara där från 07.50 till 18.00 ! Har med mej riktigt mycket mat för jag blir alltid hungrig och ska rida så måste ha energi. Ska rida vid tio till elva tiden med amanda hesslin och ska rida brisk som jag gjorde igår för det gick så himmla bra. Idag ska jag ställa och böja lite och träna lite sits och fråga om jag får rida ut lite sedan. Annars vill jag hälst rida barbacka. Funderar på att tävla brisk i barbackahoppning. Vad tycker ni om det ? För har tävlat han en gång tidigare och ska tävla han i 50 cm hoppning den 30 april .
Oj , tiden flyter på så jag måste nog dra nu ! Men jag mobilbloggar karnske från juliaws mobil då jag inte fick göra det igår som hon lovat. Tar med mej lite godis oxå hah!

\Jossan

vi kommer klara det bästa brisk ♥♥


Kommentarer
Postat av: Emma.A

Skriv att jag fotat & länka min blogg www.Youngrider.shapemeup.se

2011-03-29 @ 15:01:10
URL: http://www.Youngrider.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0