tornberga♥

Hej, alla från min förra blogg vet ju allt om mej så att jag kommer inte skriva någån presentation och jag kommer ha kvar alla inlägg.

Min dag:
Idag var jag på skutan i 2h och fotade när michelle och ebba red, sen åkte jag och michelle+ebba till tornberga dom har sina medryttar hästar dära. Sen skulle dom rida ut och jag följde med, michelle-skrama ebba-freyr. Sen galopperade dom i vattnet och jag bombade med foton, dom red barbacka oxå och hästarna började bocka och skrama stack i full galopp haha! Sen red dom tillbaks, och jag och sassa(michelles grannes hund) gick in i hagen och gosade med hästarna. Sen hjälpte jag att skölja av freyr och skrama. Sen satt vi inne i stugan lite och pratade. Efter det gick vi in i hagen och körde frihetsdressyr med hästarna, skrama jagade mej HAHAHA!! Men imnir är min ''favorit'' dära, och i veckan jag,michi och ebbish rida ut på långritt och då ska jag ha imnir :D Kul va? ah jag vet.

Bilder från idag kommer senare jag lovar :) ♥

ebba har ju ingen blogg så fet länk till michelle :

MICHELLES BLOGG!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0