terrängen

Terrängen idag gick super, först red vi ca 20 min på volten och skittade lite och sen började vi jogga fram hästarna i både trav och galopp på några bommar. Sedan gick vi ner till en gammal stor hage och vi fick låta hästarna kolla på alla hinder och sedan började vi med nerhopp och upphopp i skritt,trav och galopp. Sedan hoppade vi ett kryss av träd, häck och en stock som en bom och sen massa stockar på varnadra. Sedan hoppade vi bänk. Vi hoppade bana 1 åt gången, och jag körde sist och brisk kom ju från flocken och när vi skulle hoppa upphoppet i banan så känner jag bara hur kan ökar så jävla mycket på galoppen, och pilla min ridlärare säger att jag ska på med spöt så att han nästan sticker med mej, men det gick jävligt bra för han kom i så högt tempo rätt på bänken så det var en underbar känsla!

Sedan var jag,fanny,michelle,elin och yasamin på skutan själva när pernilla skulle åka hem en sväng, och vi grillade korv och busade, thihih. Vi duschade goliat oxå men imorgon ska jag och michelle fririda tillsammans, jag ska rida lydia och michelle på aurora.

Bildbomb kommer senare ikväll! Men ni får ett smakprov


smakprov... MER OCH LÄSKIGARE BILDER KOMMER!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0