Terräng idag :D

Idag ska vi i min hoppgrupp ha terräng, och vi ska hoppa lite bänk,ris,stockar,upphopp och nerhopp m.m! Så jag hoppas många fotar mej eftersom idag ska brisk inte vara seg, utan ska få han lite mer framåt. Men ja, vi ska iallafall hoppa terräng i 1½ timma. Pernilla våran hoppkurs ridlärare, hon är verkligen den bästa jag ridit för på skutan. Hon förklarar sjukt bra vad man ska göra, och hon är inte sådära tråkig för hon vågar höja hindrena och hon kör på tills det sitter bra, så att om vi ska rida en timma så kör vi till 1½ timma om det inte sitter. Så jag rekommenderar henne.

\\Jossan

FRÅN I MÅNDAGS.


Kommentarer
Postat av: Emilie ( A L L R O U N D T J E J E R )

Sv: Haha, konstigt att du tycker det är dålig update. Jag har uppdaterat typ 6-9 inlägg idag. ;)

2011-04-20 @ 18:25:29
URL: http://allroundtjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0