perfekt dag!

Åkte till stallet idag vid 08.00 och fixade stallet med sanna,julia och julia. Sedan gick vi och mockade hagar. Vi fikade och sedan fick jag duscha kemir. Borstade han lite oxå, och sedan kom det en fotograf som skulle fota nya bilder till skutans hemsida, och hon tog bilder på mej och kemir när jag kramade honom och när jag duschade han. Sedan åt vi lunch vid klockan ett. Sedan körde jag lite frihetsdressyr med aurora och verona i hagen hihi. Duktiga! Betade lydia imorgon, och ska rida ut med rebecka,juliaw,juliak,sanna imorgon :) Skulle haft brisk men juliak ville ha han så jag tog lydia.

Vi hoppade även med fåren idag!

Bilderna, by Emilie Karlman copyright!

precis efter jag hade duschat honom ..

hjördis hoppar

kajsa hoppar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0