IGÅR ( långt inlägg)

Igår vaknade jag och michaela vid 10-9 tiden och vi var hemma själva. Vi åt frukost och sedan gick vi till ica och köpte mat till skutan. Vi åkte dit och var inne där i värmestugan med rebecka och juliak. Vi typ bara pratade och tråkade. Sen sa sanna att jag skulle vara ridlärare i min hjälpledargrupp, eftersom att malin är sjuk. Så jag var ridlärare och det kom två stycken barn, vi tränade på slalom,trav,ridvägarna. Det gick jätte bra. Frida red brisk och Ebba red kemir. Sedan gick jag upp till värmestugan efter jag hållt ridlektionen och skrev och kryssade i vilka barn som kom.
STALLDELEN


Vi åkte hem och åt mat sedan kom juliak hem till oss, så gick vi till klossarna. Vi satt där och tråkade, och jag ringde juiliaw och hon kom ut. Vi satt i stolarna och snackade om skutan och om killar lite hööh. Så gick vi runt dära och typ hängde, och snackade. Så gick vi till en sådan snurrgrej och sprang på dom. Och jag failade hela tiden. HAHHA. Blev lite kissnödig så jag och juliawester gick till skogen och kissade. Medans michaela och juliak var med oss. Sedan gick keto hem och vi hade spottkrig. HAHAHAHA :D

Bilder från igår kommer senare, när jag hittar sladden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0