hoppningen på ridlektionen

Idag hade vi hoppning med ridgruppen och jag fick brisk eftersom jag ville ha honom och ska tävla han nästa vecka. Kul va? Jag vet! Först hoppade vi upp och började skritta fram i 10 min, sen kortade vi tyglarna och ökade\minskade skritten. Och gjorde samma sak i traven. Kom på ett kryss några gånger i en volt. Sen hoppade vi kombination i galopp men vi skulle göra halt precis 1 meter efter hindret och sedan komma upp i galopp igen. Brisk var duktig, men han blev snabbt trött eftersom vi hoppat hela veckan. Inte mitt fel eftersom han är en ridskole ponny och han har hoppat måndag,tisdag, onsdag och igår gick han dressyr och idag dressyr\hoppning. Imorgon ska han ha vila.



jag och finesse, friridning 2011.
gammal :)
\\Jossan

Uppdaterar senare om dagen+bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0