Godmorgon

Godmorgon alla, idag ska jag ju ha hoppning på brisk och pernilla sa till mej igår att jag var skit duktig och att vi ska börja hoppa högt snart kul va? Jag vet. Igår red jag med ti-shurt och kommer göra det idag igen, eftersom jag blir så jävla varm. Men juliaw kommer med och fotar så ni får bilder ikväll, najs va ;) ? Ska be henne filma lite när jag är över hindrena oxå, så att jag vill ha en film på mej och brisk när hoppar, han är så jävla fine! Lyssnar på musik och har tråkigt haha..
\\Jossan


Kommentarer
Postat av: Emma

min kompis är fodervärd på fandango nu :)
BGesök gärna min blogg om du har några frågor om han o hur han har de nu! :)

2012-10-13 @ 20:14:15
URL: http://emmaer.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0