..

Godmorgon!
Idag ska jag till skolan och ska planera till lacerdome, för er som inte vet vad det är så är det typ en fake skog eller ett rum, så får man en speciall dräkt och så ska man skjuta på varandra, awsome!♥ Hoppas min syslöjds lärare är sjuk så jag får göra annat i 1timma!! :D :D
Sen kommer jag nog dra till stallet vid två i think, men eftersom att min bästavän är sur på mej så vill jag bara vara med kemir just nu .. ♥ Ska fråga pernilla en hemlig sak om tävlingen MOHAHAHAH, inte duscha som jag sa igår utan någåt helt annat. Men drar till stallet iallafall och ska rida fandango eventuellt då min ridlärare looovade.

Baaajj baajj :D ♥

Kom ihåg copyright på ALLA texter och bilder som visas i bloggen.

vi kommer äga ut alla på lördag♥


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag & Hilda kommer ta er! :D ♥♥

2011-04-08 @ 12:03:36
URL: http://dressyrchey.blogg.se/
Postat av: Emilie :)

Har jag fotat den? (a)

2011-04-08 @ 16:03:07
URL: http://emiliekarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0