bästa tävlingen på brisk♥

Vaknade idag vid 07.00 packade alla tävlingskläder,mat och sådära. Sedan cyklade jag till stallet, där var jag,rebecka,saga sjävla i ca 10 min. Fixade stallet snabbt, gick och kollade startlistorna, banan och sådära. Sedan red jag fram på lilla volten skrittade 2 varv på långa tyglar( han hade gått innan lite med hannele) kortade tyglarna, travade gjorde volter och sådära.
Fattade två galopper och gick upp till ridbanan, där jag väntade på min tur.

Tävlingen:
Travade runt lite på tävlingsbanan, hoppade fram på nummer hinder 1 och 2. Sedan körde jag banan i galopp och trav, fina ridvägar blev det faktigst tror jag. Tänkte faktigst inte så mycket på att ha galopp, utan travade då och då och galopp. Vi kom iallafall felfria och vi fick en fin rosett.

Brisk du var så jävla grym, lämmna mej aldrig♥♥♥♥

bildbomb kommer imorgon<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0