at home

Hej.
Kom hem från stallet för en och en halvtimma sedan, I stallet kollade jag på när michelle,yasamin,thilda,maja,lina,sophie och några till hade hopplektion. Det var skitkul att se hästarna så taggade, mhh! Sen åkte jag hem för min mormor kom och hämtade upp mej med bilen. Sen åt jag och mamma middag , någåt kött med ris, Så vart jag lite och kollade på datan ska fråga mamma och jag får beställa några hestböcker hem, för på adlibris har det kommit in många och BRA böcker. Var nyss i badet och badade, satt och bläddrade i några h&m och ellos tidningar hittade några snygga kläder jag vill ha.
Ska vara och mysa med älskade bästaste mamma nu ;) ♥

Celina är jätte snäll :D !

Hejdå , ska bya nu tror jag..

Läs gärna min ''text'' till darius i inlägget nedanför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0