ångest jävla tävling!

HEJ -.-
är ganska sur , och kan berätta varför! Jag duschade fandango idag skitfin och ren sen så skulle jag rida han och någån red innan mej så red 15 minter mindre , sen blev hela han skit lerig när vi red och alla var i vägen för mej när jag red , och kunde inte fokusera mej på galoppen eller någånting , sen började fandango hoppa och allt. Sen fick jag inte smörja och tvätta ett shabrak.
Ah , det kommer gå jättebra på en fucking lerig volt med en häst som är rädd för leran , ah amazing! -.- ELLER INTE!!!!!!!

Och han vägrar gå ut i hörnen , SKYLLER INTE PÅ HÄSTEN.
Skyller på min ångest och fucking äckel volten -.-
\Jossan


Kommentarer
Postat av: Julia

Sov tidigare idag jossan, det kommer gå super, jag lovar! ♥

2011-04-08 @ 21:08:06
URL: http://dressyrchey.blogg.se/
Postat av: Emma.A

Skyll inte på andra ;)

2011-04-09 @ 12:24:08
URL: http://www.Youngrider.shapemeup.se
Postat av: Anonym

så himla ful och dålig blogg!

2011-04-17 @ 19:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0