80 cm och 1m brett

Hoppningen idag på brisk var rolig, vi hoppade några vinklar och hoppade bana. Han var ganska seg i början men när vi började hoppa stort fick jag mer fart på honom. Det högsta jag och brisk hoppade idag är 80 cm och 1m brett, och skoja inte om att de var kul! Sen skrittade vi av lite, och kollade när andra hoppgruppen hoppade. Men är skitnöjd med brisk.

Åt lunch senare, och jag,jennifer,acii,pernilla,fanny,erica byggde fram lite titthinder och läskiga hinder i terrängen som vi ska hoppa imorgon, hoppas många kommer och fotar!

\\Jossan
bilder kommer senare.


Kommentarer
Postat av: Emilie ( A L L R O U N D T J E J E R )

Jag kan bara komma på fredag :(

2011-04-19 @ 21:37:58
URL: http://allroundtjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0